endast två dagar kvar läsare .

YEEESSS YEESS , nu äre bara två små dagaar kvar till julafton idag har ja haft fullt upp o snart ska vi hämta pressenter pluss åka till amanda .. ! nu ska vi ner i källaren o hämta resväskerna sen ska vi packa sen äre bara full gång hära för ja ska tona håret oxå dt blir samma som förra gången , föresten så har ja varit o köpt kläder ja ska ha på julafton , vart riktigt snygg det ja köpt men vad ja köpte får ni veta på julafton  den 28:e för ja är ju hos mina kusiner o det kommer bara fungera att lägga inn gammla arkiv  , så det blir en liten överaskning ! men nu måste ja ner o hjälpa mammsen , puussen .



ja andvänder toningen / färgen : 500
resultat från förra gången men självklart får ni detta resultat :)

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Tack:D



Kul att du har köpt kläder för julen. Jag själv har ingen aning vad jag ska ha på mig.

2008-12-22 @ 22:48:24
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Carita

två dagar, väl? ;* <33333

2008-12-22 @ 23:15:41
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0