farsta med mamma

när ja var i farsta med mamma för några dagarseen shoppade ja på rean vart inte sså mycker o effter som bilderna är på vår data hos mamma så har ja dom inte hära effter som ja sitter på lapptoppen hos pappa på landet också . detta fick följa med mig hem ,

en UCLA t-shirt från bikbok med en björn på ur sööt för endast : 49 !
en annan t-shirt inget märke från bikbok för endast 29 !
o en t-shirt från ginatricot för 99!
snacka om att ja fynande
så köpte ja lite andra grejer som år inpakning o sånt ..

bilder kommer senanre . som sagt är ju på landet .

HAR NI GJORT SOM JA HANDLAT PÅ STOR REAN NU ?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja det har jag och jag blir galen med all rea jag vill köpa allt fint!

2008-07-17 @ 09:14:20
URL: http://amandiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0