mulltiplikations tabbelerna .

Hahaha visst är det svårt att komma på rubrik , Jag har iallfall nästan alltid problem med det . Idag har jag ju varit med amanda påväg till konsum för vi skulle handla bak ingredienser så tog vi lite foton på oss , hahaha ! jag har inte så mycket att berätta ska krypa till sängs nu måste ju vara pigg imorn i skolan första dagen efter lovet kan ju vara lite hänging xD . Har föresten övat på ett utav mina mål multiplikations tabbelerna , Hahaha suger värkligen på dom :) xD
Men nu ska ja sussa eller iallfall lägga mig och titta på lite teve .

Puss  !



amanda , you really do my day funny :)<3 you make my day love u bästis :)!


Kommentarer
Postat av: olivia

och jag som såg er då. (a) haha.

2008-11-02 @ 22:15:44
URL: http://oljivia.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, kul med bakning!

Hoppas du haft en bra helg!

2008-11-03 @ 06:15:15
URL: http://fashionbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0