snow hands .



Min och jennifers händer ..

 shulululu skolan idag lika tråkigt som vandligt fast vi hade ju gympa o slöjd o musik så de är ganska okej ;) hahaha
så lite roligt har ja väll haft de .. dock är amanda sjuk idag igen ): kanske därför skolan var så tråkig idag
påväg hem från skolan gjorde ja väll inge specielt klev av tuben o oliver sprang efter mig
de var typ jätte lång tid tills hans buss komm o han bor ju ändå påväg till mig
så vi tog sälskap till mig o hade snöbollskrig , hahaha
han kastade en snöboll rakt i huvudet
Han ska få HÄMD ! de är allt ja ssäger , oliver du borde bli rädd nu :) Hahahaha
sen typ gjorde ja inge satte mej vid datan o nu ska ja läsa dom bloggar
ja läser varje dag , nej juste en sköön grej är att ja har gjort
alla mina läxor så ja behöver inte göra något ikväll så
fri ikväll nicenicenicenicenice .
då ska ja ta mig i kragen och ringa moa för de var så länge sen vi gjorde något om hon kan idag förstås ..

TJOHO :) <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad roligt!

Jag fixar lite här hemma just nu. :)



Puss!

2008-11-27 @ 17:20:52
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Olivia

kul :)

2008-11-27 @ 20:53:43
URL: http://oljivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0