bajen - trelleborg .

var på matchen ändå igår , fick pappas biljetter så var dära med jasmine :)
det var väll kul fick gå inn vip bara för pappa har sånt dära kort de var lite ku faktiskt
aja annars då så när ja är på väg till arenan så ser ja någon som liknar johannes hopf i hammarby?
men han gick o snacka i telefon så ja ville inte störa  men ändå ,,, : hihi hur paff blev inte jag  :O
aja effter de stack ja hem o åt o sen till amanda o sov andledningen att ja är hemma så tidigt var att hon skulle till ikea o käka frukost ...
idag ska ja köpa ett däck till min cyckel tror jag för ja har punka på den heheheh xD
eller så ringer ja en vän o gör något med dän . hihi nu ska ja käka frukost ni får ha de så himmla bra idag så hörs vi lite senare .
 
  
Ciao !

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

Haha ja eler hur! :)

2008-09-28 @ 12:24:14
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

mitt foto igen :P haha

2008-09-30 @ 20:29:44
Postat av: becca

Anna vart e bilderna tagna ?

2008-10-01 @ 17:18:48
URL: http://monkeymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0