Febb - världens skönaste mäniska !

L : fattar att du menar mig " anna/ louise gumman"...?

Anna / louise gumman : va

L : ditt msnnamn?

Anna / louise gumman: min kompis

L : ja fattar det!

men ah va seg du är, ja drev, haha

men ja.. det tyckte inte du va så kul? ;P

Hahaha ni kanske inte fattar men på msn går jag under namnet " Anna / louise gumman !
När jag då loggar inn skriver "febb" förstår att du menar gumman hahaah . asso detta är värdens skönaste mänsika alltså febb . Menade såklart min kompis louise och inte febb för henne känner ja ju inte(a) Hahaha tipsar om hennes blogg oxå när jag ändå håller på . Många vet nog redan vem hon är men ändå :)


Kommentarer
Postat av: eliiin.

haha, jag fattade inte riktigt men jag brukar inte göra det iaf..haha. xd

ska nog kolla in hennes blogg lite mer, har typ aldrig läst den.



sv; jaha vad kul, tack :D

2009-04-16 @ 18:11:26
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; jag med :] det är såååå gott, hihi :D

2009-04-16 @ 18:20:56
Postat av: amanda

Okej det tog ett tag att fatta det där... Alla heter louise och då fattade jag först inte vad som hon sa och vad som hon/du skrev! :P

2009-04-16 @ 19:36:53
URL: http://stugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0