Vänskap / Kärlek

Det är tufft man förlorar vänner så är det . Saker händer i min åldern . Man går olika
vägar .  Man växer ifrån varandra man hittar nya vänner . Det är också nu kärleken är som svårast
man gillar samma personer . Det blir svårt . Det är nu man ser hur folk är . Man märker
vilka som är ens riktiga kompisar . Sånna man verkligen inte klarar sig utan!
Jag har världens bästa vänner . Har börjat glida ifrån några men dom jag har kvar
kommer jag alltid älska dagen kommer då vi också kommer splittras från varandra .
Men den tiden man har ska man verkligen ta vara på för en dag finns inte det andra .
Fast kärleken är svårast man kan gilla någon som den inte gillar en tillbaka
Man verkligen klarar inte att släppa blicken på den för man älskar den !
Den kan vara rolig den kan vara allt . Fast den nästan inte gillar
den så får man värme av att prata med den man blir glad och det lyser inom hela en .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0