07:52

Tjenare , vaknade klädde på mig ska snart äta frukost , tar det lungt börjar ju som sagt inte förens nio .. fast då börjar ja med prov , men ja känner mej prick säker övada faktiskt igår  o så .. såg att många gillade min nya header : ) hehehe faktiskt ja som gjort den , hihi stolt (a) men det kommer nog en ny inom kort hehehe love to do headers , o nu när amanda lärde mig att lägga inn oxå (: aja nu ska ja göra frukost sen ska ja borsta tänderna o sen ska ja sätta på mig en tjocktröja och strumpor hahaha xD så man inte fryser , har typ inget att säga . ja mår bra hahaha :D hehehe hoppas ni gillar mitt långa inlägg för det skrev ja för eran skull ! nu ska ja dra o göra mig en yogurt talrik o typ en frukt efter , hope its gott hahaha my bad engelska :O <3
 //



ganska gammal bild för dom intresserade :) <3

Kommentarer
Postat av: Melina

ha en bra onsdag :)

2009-01-14 @ 11:56:59
URL: http://mmelina.se
Postat av: Marielle

Hej!

Nu har jag startat upp tävlingen alla väntat på! Du kan vinna sjukt fina priser, genom att bara gissa bilden. Var med du också!



Kram

2009-01-14 @ 13:10:00
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0