Ny header again :)



ja vet att ja gjorde en ny header igår eller inte ja men söta amandiss men nu när ja vet hur man gör var ja tvungen att göra en ny det kommer bli en hel del byte av header i framtiden kan ja lova minst en gång i veckan hahaha (: tycker det är as roligt (: asso denna header visar mera mig dom dära katterna ska förställa mig och amanda hahaha hon ska göra så på sin blogg oxå , söött va ? o kamera är för att ja gillar att ta bilder , o bilden nummer 1 är ju ja thailand tvåtusenfyra visar att ja älskar att bada o resa hehee vet ni ja vet vad ja ska på för kollo har hittat deft perfekta ni som undrar får väll fråga ett ungdomskollo för personer 12-16 o icke sa nicke ni bara anar inte var det ligger någonstans , :) hehehe ska bli grymt kul självklart som föra somaren åker ja med amanda :) hehehe bästevän o ja gör allt tillsammans så varför inte åka på kollo nr 2 ! Aja ni får ha det så bra tror vi syns någon mera gång ikväll men det är bara att hålla utkik efter flera inlägg , det skadar ju inte right?? nu ska ja kommentera lite bloggar hahaha (aa) måste ju göra lite reklam för sin blogg så man får lite besökare iaf :) ajuste imorn har ja sovis till klockan nio för min lärare ska prata med några i min tyska grupp så vi andra får en timmes sovmorgon , imorn har ja prov i matte , läskigt men är typ säker på att ja klarar det eftersom min matte lärare sa att hon var stolt över mig att ja hade varit bra på att antekna och sånt , hahaha sånt uppmuntras man ju lite av men det blir iaf bloggning imorn bitti , men ttjosan i trosan vilket inlägg detta blev hejdååå måste ja nog börja säga snart så nu kommer det , hehe märks det att ja älskar min blogg o att blogga , men nu kommer det ni kanske väntat på länge det är så svårt att säga men ja kniper ihop haaha skojja !

Heeeeejdå !

Kommentarer
Postat av: Jeezy

skit snygg header!;)

2009-01-13 @ 20:15:08
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken tur då, att du inte gjorde det!:)

2009-01-13 @ 20:58:35
Postat av: Amanda

Tack då, slösade tid på dig. Jag hade andra saker att göra egentligen men så tänkte jag vara snäll och sen så byter du. Och headern är sne, typ i hörnet.

2009-01-13 @ 22:06:22
URL: http://amandiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0