Jennifer bebis .




Jennifer , denna text skriver jag till dig . Jag vet att min blogg inte ska inehålla massa texter om folk men känner att ja verkligen måste skriva av mig lite , Även fast ja ser ut som en mupp på dom hära bilderna lägger ja ut dom för du är så fin :) Hihi ! Du är den mest underbaraste person ja har träffat . Dig kan man skratta med ! Du är verkligen en äkta vänn . Alla våra roliga minnen tillsammans är sjukt oförglömliga . Du har det svårt nu eller nä eller det händer verkligen mycket i ditt liv just nu och du ska veta att ja alltid kommer ställa upp för dig dont matter what !  Du kommer alltid finnas nära mitt hjärta . Du är en vänn jag alldrig kommer glömma . Jag vet att ja suger verkligen på att skriva texter men jag gör mitt alldra bästa . Jag älskar dig Jennifer nu då och föralltid !

Kommentarer
Postat av: jennifer

fan va brun jag var på 3dje bilden

2009-03-06 @ 23:13:15
Postat av: Amanda

Jag saknar mina naglar på tredje bilden haha xD

2009-03-07 @ 10:28:00
URL: http://stugans.blogg.se/
Postat av: P

sv: tack det samma :)

2009-03-07 @ 12:53:18
URL: http://icandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0