Lite redigerade bilder .



1 - Blomma
2 - Amandas öga
3- Jag och Amanda
4- Jag och Amanda
5. Jag

Alla bilder är tagna på min födelsedag .  Denna kväll har jag varit inne och ätit tacos hos grannen :D mysigt ! hihi är helt proppmätt till efterrätt fick vi chokladmunk mums orkade inte äta upp miin hade ätit så mycket middag och nyss fick jag denna fina konversation med rebecca allt från ingenstans :  Becca - Vill du ha en ny header , är taggad :D Anna : Jo visst hahaha ! Så nu håller rebecca på att fixa en ny header . Kan göra headers jag oxå men eftersom hon ville så får hon det . Puss på er vi hörs :D !


Kommentarer
Postat av: Emma

härliga bilder

2009-03-06 @ 20:14:40
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Ja men på sistone har inte jag mått så bra på grund av du vet vad så därför har jag inte haft lust.

2009-03-06 @ 20:49:53
URL: http://amandiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0