AAAAAAAAJ !

Tjo , förlåt för jag inte skrivit men det blir nästan inge alls data sittande när jag är på landet vem vill lixom inte vara ute då haha . annars idag tidigare idag åkte vi och köpte cyckel till brorsan som jag typ älskar hahah kan oxå cyckla på den så jag cycklar när han inte cycklar . Haha så fick jag ett par mjukisar lika dana som brorsan haha , men dom är super snygga och super sköna :D hehe ! Annars då gick vi till grannen jag pappa och johan eller johan cyckla den lilla biten och där fick vi göra en sån dära liten fyrhjuling hihi roligt(a) Fast när jag skulle köra över en kulle och upp på den så välte den och jag rammlade och slog i rumpan , ajj ajj ! Så johan fick ta över men han tyckte att jag skulle forsätta senare för att inte visa att det inte var äsh . ah så jag forsatte åka lite och då gick det finemang att åka över kullen . ( Intresse klubben anteknar ) annars då ska hjälpa pappsen men Taco'sen . Puss på er bjussar på massa pics när jag kommer hem altså imorn puss igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0