I'M back !

tillbaka för en liten liten stund sen , as hungrig haha det gick väll sådär när jag skulle springa om man säger så hahaha amanda vet ;) <3 Får skylla på att jag fick hosta hela tiden för jag har varit sjuk och är fortfarande lite granna . Aja idag i skolan typ helt vandligt fick sluta en och en halv timme tidigare bara bara för något lärare möte . Me like ! Hah snart kommer lite bilder puuuuuuuss . Nej föresten ikväll för nu måste jag plugga ! Har So prov och rest i No denna vecka . Lyckat ! Haha gjorde iallfall omprov på länderna idag 27/35 haha jipppii en fel för mycke ! Så nu har jag rest igen på det nä jag skoja bara min lärare tyckte att ja iallfall försökte så gott jag kunde så jag fick godkänt tack Rose inte för jag tror du läser detta men ändå hahaha , Pussssssss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0