BÖRJAR HALV 11 .

Godmorgon alla läsare ni börjar fakitskt bli flera det går frammåt förut typ i sommras hade jag ju dryga hundra läsare om dagen men nu är det ju betydligt mycket mindre efteersoom jag lade ner bloggen två månader typ . Men iaf gick upp började nio men så kommer jag till skolan så står det att vi inte har någon lektion jippiee. Så jag gick hem . Är ganska sur för att jag kunde lixom sovit till typ halv 9 för jag börjar halv 11 igen . såå kul !
Gick och köpte mig en marabou som jag tröstäter nu  , Men ska göra något nytta nu ska faktiskt hänga tvätt , CREAD TILL MIG !



förlåt för bara gammla eller googlade bilder lovar att jag ska bli bättre på att ta nya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0