RUBRIKLÖS .

Efter som inte jag är hemma förens nu så tänker jag berätta om gårdagen för er nu :D , Jag stack te jennifer fel haha , Men sen så kom jag rätt tillslut men iaf så hjälpte jag henne och packa upp i hennes nya fräsha lägenhet haha . Sen drog typ hela hennes släkt till pizzerian eller typ 20 pers okej kanske inte hela men hennes släkt är sjukt stor haha :D ;) Sen drog jag jennifer hennes syster kellie simone hennes andra syster hennes barn och någon kompis till dom , Promenerade vi till skogskyrkogården kring nio , Sen tände vi ljus och sånt . Sen tog jag min cykel och drog mig hemåt var väll hemma kring tio tiden . Hennes brorsa hade varit i thailand så han hade köpt jätte coola minnes saker som man tänder och sen flyger dom , hela skogskyrko gården tittade typ xD Här kommer lite bilder .


massa fina ljus.

den som åkte upp i luften .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0