Erika

Var ute en stund m erika , vi gjorde inge specielt åkte tub typ en station hha, träffa michelle kevin johanna och alexandra på tuben också . Men vi sa inte så mycket haha . så vi stog typ och snacka sen gick vi till hennes trapphus och snacka en stund var alldrig m filip fia och salle idag pallade inte , och filip bangade ur som vandligt hahaha , men nu ska jag sätta på film hörs senare ikväll kanske ni får alla bilder imorgon från idag haha.

nu ska ja lägga mig i sängen och gosa m min älskade katt . tills både han och jag somnar. Puss!


finaste katten :) <33 MJAAAAAAO !

Kommentarer
Postat av: F R I D A M [freedom]

Gud vad fin! Haha, jag lägger upp bilder på min katt hela tiden, är så kär i honom x)



sv; tack så mycket!

2009-11-22 @ 07:27:32
URL: http://fridam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0