frieends

Hejsan hoppsan lillebror , idag efter plugget stack sara jag och tonia till olivia så chillade vi dära busringde lite folk som vi sjöng "Turn me on" för hahaha så jävla roligt vi hade ;)XD sen kom hedvig och maie dom gick och köpte godis sen stack jag hem var hemma kring kvart i sex sen gjorde jag väll typ ingenting åt pizza sen stack jag ut kring halv 9 men var hemma kvart över nio igen , var ute m erika och sen så skulle adriaan gå och handla och dom bor ju grannar och jag och erika hade absolut inge för oss så vi följde m han och handla äckelpäckel torelini för er som var intresserade , Sen messade vi salle och skulle träffa han men han banga ur i sista sekunden hahaha. fast han var lixom typ 200 meter ifrån oss MAX :D hahahha så vi snacka m adriaan en stund själva , Och sen stack jag hem var tvungen att dra hem bror var hemma själv , Men jaja tog en dush känns inte som klockan är halv tolv jag är fan inte trött hhahaha , ;)Meen tjoho imorn blire stan m olivia sen på kvällen ska jag vara m fia , filip och kanske saaaalle :D



hahaha driiv för ett tag sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0