HEJ !



Nu ska jag vara snäll mot Anna som verkligen ville att jag skulle gästblogga här haha.
Har inte så mkt och säga eftersom jag har så himla mkt annat att tänka på som t.ex. att jag kommer bli halshuggen av min lärare i morgon för jag inte har skrivit en text som skulle ha varit klar för 2 veckor sen -,- och sen annan text som skulle vara klar för 3 veckor sen. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH kommer inte bli godkänd i skolan menmen..
Får ta och komma tillbaka när jag har något att skriva haha. Nu när jag har annas lösenord kan jag spama sönder hennes blogg MOHAHAHAHHAHAHAHA ! :D
Ha såg att jag hade en egen kategori (a) ! ÄLSKA MIG, PUSS.

MIMMI "BÄST" BOHLIN !




Kommentarer
Postat av: M A L I N

vad kul med gästbloggning! :D

2009-11-02 @ 21:21:39
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0