Hiss och Diss .


1. Spotify - . behöver jag säga mera än GRYMMASTE BÄÄST :D

2. Hösten - Så jävla mysig hoppa i Uggsen som värmer och sitta på ett mysigt cafee och dricka varmchocklad med någon man tycker om .

3. Piercing - Så jävla snyggt själv ska man ta både tungan och naveln inom kort , Wiho :D

1. Min tanställning - Så jävla dålig går sönder verkligen 24/7 har varit dära 8 gånger sen i sommras bara för att laga den och snart blir det den 9onde , den SUGER!

Spotify reklamen - Åhh så irriterande kommer upp mitt i en låt :O

3 . Tokio hotel - HJÄLP MIG JAG ÄR BEROENDE AV DOM DOM ÄR SÅ JÄVLA SÄÄMST OCH JAG HAR BÖRJAT LYSSNA PÅ DOM HJÄLP MIG OM DOM INTE FÖRSVINNER SNART KOMMER JAG DÖ SVÄÄÄR !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tokyo hotel? Fyfan få mig inte att spy

2009-11-10 @ 16:49:25
Postat av: Anonym

Tokyo hotel? Fyfan få mig inte att spy

2009-11-10 @ 16:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0