slagga hos jennifer yester day :)<3




förra hösten typ , Jag älskar dig !

Shoooo alla läsare ironi hahhaa , ;) XD Men nu sitter jag hära har kommit hem från jennifer , varför jag kom så tidigt var för att hon skulle dela ut flyers , Och jag pallade inte hänga m hahah . Så jag stack hem och är sjukt trött hahaha , Igår dådah , Så stack vi ut kring halv nio ? så var vi ut. Men vi pallade alldrig gå upp till johanna där det var fest . Så vi gick runt lite . Sen hamnade vi i Chanel's trapphus satt och snacka om allt möjligt . Sen gick vi hem typ tio . Så satte vi oss oh kollade på gammla bilder eftersom jag var bästakompis m henne för något år sen . Så det var kanksa roligt att kolla på gammla bilder ;) <3 Sen typ halv tolv ringer jag salle men han ville inte snacka m mig hahah , Så vi startar Beck men självklart somnar jag haha typ 12? :P Så jag han inte se se mycket men jennifer kollade klart och vaknade av att hon kom inn när hon hade tvättat av sig sitt makeup :)
Men nu sitter jag och lyssnar på spotify , Idag vet jag verkligen inte vad som händer
måste plugga !! fast ändå vill jag vara m någon , så vi får se vad som händer
men nu ska jag lyssna vidare och logga inn på facebook och svara på komentarer .

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0