bakar kladdkaka

Vaknade precis och då vart jag jätte sugen på kladdkaka , Så det var väll bara sätta igång och baka då , :) Den vart precis klar och för att den ska bli extra god så står den i kylen ett tag och stelnar har juu olivas resept , BÄSTA ! Idag vet jag inte vad som kommer ända ska vara hemma tror jag känner att jag börjar bli sjuk och ihelgen kanske jag ska få träffa älsklings kusin tindra som fyllde nio månader i förrgåår naaw kommer ihåg när du föddes och jag var helt överlycklig och hoppa runt " jag har fått en kusin " hahaha :D Käns som det var igår men iförrgår var det alltså 9 Hela månader sen ! Woow :D Mitt liv leker (a) :D


Skit ful bild i överigt (a) var tvungen var lite snygg med värsta MC jackan ;) När jag skulle åka MC :D  Men kolla mitt håår fan vad solblekt , Åhh saknar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0