loveu !

Denna text är till ett speciel mäniska , Tror hon fattar att jag menar henne . Jag älskar henne så jävla mycket allt vi gjort , Alla minnen vi har tillsammans . Och på sista tiden har vi gldit isär det är lixom inte vi längre . Du har nya vänner . Jag har nya vänner . Vi har inte samma intressen längre förutom min katt , haha ;) Eller jo det har vi ju . Vi har gjort så sjukt mycket saker tillsammans . När det blev översväming och din pappa blev super glad hah . Alla minnen som vi har kommer jag alltid komma ihåg eller kanske inte alla det blir för mycket för min lilla hjärna hah :) Du är så jävla underbar . Kan man blir roligare , Nej tror inte det . Du kommer alltid finnas i mitt hjärta . Vi pratar ju nu också men inte på samma sätt som vi gjorde förut . Jag litar på dig och du litar på mig hoppas jag . För det kan du . Lixom mobilen .. du fattar hihi :) Om du inte märker är det att det inte är dig jag snackar om så borde du inte bry dig tycker jag , För jag är 100 på att den som texten är till känner igen sig . Saknar dig sjukt mycket älskling . Eller när vi slaggade hos dig och sprang runt utanför ditt hus utan strumpor och det var snö (a) . Du kommer alltid betyda mycket för mig !! Alla midsommar vi "firat" tillsammans och ändå bara träffas lite grann bara för *** inte vill att jag ska störa er när ni äter haha . Och så i midsommras när du äntligen stannade på kvällen . Vad kul vi hade asso ^^ Och dom kom ner till midsommar stången och frågade om du fick låna min toa för hennes funkade typ inte .

Love u <3


Kommentarer
Postat av: Linda

tack så mkt:D

jag vet de :D

2009-10-23 @ 14:07:12
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: jaag

fan va söt du e gummar älskar dig mee <3333

2009-10-23 @ 21:19:51
Postat av: jaag

fan va söt du e gumman älskar dig mee <3333

2009-10-23 @ 21:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0