Hej jag har inge liv på en lördagkväll...

  • Har du pussat nr 1? - Kanske det kanske ;)
  • Har du gått på bio med nr 3? - Japp
  • Skulle du kunna ge nr 6 en kram? - hahaha jaa tror det.
  • Har du träffat nr 9 i veckan? - Nää :/
  • Har du kysst nr 10? - Jag är glad över att ja inte gjort det!
  • Är du nära vän med nr 11? - Nej .
  • Vad har du och nr 13 för relation? - " Bror " <3
  • Har nr 17 gått i samma klass som du? - Nej
  • Brukar du hänga med nr 19?- nope alldrig .
  • Vad har du för relation med nr 20? - var länge sen man träffa...
  • Gillar du nr 25?- aa älskar <3
  • Vad pratar du & nr 27 oftast om? - Allt möjligt mest killar (y)
  • Vet du om nr 31 har ett förhållande?- då skulle hon sagt det . nej hon är singel just to haffa:)
  • Är nr 41 snygg? - jadå
  • Är nr 44 en nära vän? - Nej vi var när vi var mindre men nu går hon i min pararell klass ;)
  • När ska du träffa nr 50 senast? - ingen aning
  • Har du sovit i samma säng som nr 51? - NEEEEEJ Hahaha
  • Älskar du nr 60? - nej..
  • Skulle du kunna gå ut med nr 64? - beror på om han bjuder ;)
  • Är nr 71 bäst? - Japp :)
  • Skulle du kunna ha en romantisk middag med nr 76? - hahaha mys mys såklart :)
  • Är nr 83 söt? - uuuuuuber söt :)
  • Vad har du för relation till nr 100? - han kan kyssa mitt äääshle ;O <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0