Helt död.


googlade en bild på motion cyckel ;)

Stack till gymmet med mamma sjukt skönt har inte varit dära på evigheter cycklade 6 kilometer på 23 minuter. Sjukt jobbigt men sjukt värt det . Brände lite kalorier iaf (a) Kanske sticker dit med moa ikväll . Jag älskar att gymma eller nej men jag älskar efterkändlsan man känner sig duktig . Sen gick vi till ica och köpte drick yogurth och en nutrallet sak tjata jag till mig vadå får mamma äta dom som är sjukt goda borde jag få , Ska nog spara den till lunch imorgon , Dom motsvarar ju en måltid och är som en browni , SJUKT goda och nyttiga (a) Så nu börjar jag nu kör jag stenhårt bara tre veckor kvar.. Och jag ska komma i XS klänningar !


Kommentarer
Postat av: Amanda

anna du är redan så smal man kan bli..

2010-05-16 @ 18:19:03
URL: http://stugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0