Vakna halv 10.

o somna runt tre , så då fick man sova lite , det var skönt :D Klockan halv 1 ringer david mej och vill få mej till michelle eller han ringde tolv men försökte övertala mej men efter 45 minuter lägger han på när ja för sista gången säger nej ,  Sen så funderar jag på att åka till michelle ändå men klockan var ju mitt i natten så ja pallade inte . Men så ringer ja och då tänker han inte möta mej i centrum och då pallar ja inte eftersom jag inte har en aning om var michelle bor , Så jag sov hemma pratade med emelie på datan halva natten , mys jag älskar dej emelie bästaste dahlgren. <3 Men jag berättar om går kväll i nästa inlägg ville bara att ni skulle veta att jag levde :)


en nästan nyvaken anna , de handlar om att bjuda på sig själv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0