Bildlöst inlägg sorry !

Förlåt för att jag inte skrev igår ! Ber jätte mycket om ursäkt verkligen . Eller jag skrev två inlägg men ingenting på kvällen / eftermiddagen . Men jag filip jesper och louise drog till erikstals och bada sola och åt glass sen kring fem kanske drog vi tiill långsjön men jag badade bara fötterna dära . Men louise badade . Så träffade vi louise kompis sofia . Sen drog vi hem kring sju ? Och så såklart är det en och en halv timme tills min buss kommer och batteriet på mobilen dog . Hehehe ! Men den ska alltid dö i nödsitvationer hahah , Men iallfall var det någon tjej dära på bussperongen som var snäll och låna ut sin , tack inte för jag tror du läser men ändå . hihi ! Så det var min dag då

Idag har jag ätit frukost och tagit mig en duch bara nästan . Sen kring tolv kommer den varma solen eller vad man ska säga . Ojj nu såg jag att det snart är så nu ska ja bara sopa lite hah och sen byta om till bikini och dra ut ;P Puss .

Ps : Bildlöst inlägg för att jag har kamera sladden hos mamii . Men jag ska se om systemkameran är häraa och den sladden så kan jag fota lite med den ... Puss igen ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0