Gulligt.



Ett söt halsband .

Nu på kvällen har jag pluggat till mitt engelska prov imorn .. läskigt haha men de ska inte vara så mycket säger min lärare . Säger godnatt nu för jag och mamma tittar på teve/film och kommer stänga av datan för kvällen nu föresten måste skryta lite vi är cirka 900 på min skola och alla hade en tävlig alla i hela skolan fick lämna en sifra hur många plättar vi trodde vi åt på alla hjärtans dag vi åt 1269 eller något och min klass gissade på 1248 tror jag eller något  och vi var närmast i hela skolan så imorn ska vi få piggelin för vi var närmast men nu ska ja forsätta titta  . Puss puss !


Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar det är min favorit med :)

2009-02-19 @ 20:30:35
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Andréa

Fint halsband :)

Har du lust att börja prenumerera på varandas bloggar via bloglovin.com? :)

2009-02-20 @ 10:56:40
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0