Idag & igår


bilder från igår på min söta kusin . hihi fem månader(aa)

Tjaa , inatt sov jag som sagt hos min kusin ( Lotta ) och där var Karro kerstins barn och så var såklart tindra min kusin dära . Alltså kerstins barn . Ni som inte fattar hah .  Tindra hade växt jätte mycket sen sist . och var jätte söt hihi fast hon fasnade inte på bild så bra för att hon rörde sig så mycket och hon gillade inte blixten på kameran för då började sötisen gråta . hihi ! Men sen så kom vi hem kring nio tiden och då såg vi rally brudar sen satt vi vid datan och sen pratade vi och somnade . Idag har vi bara spelat Sims 2 hah . (( MOBBAT  )) nu för tiden spelar man ju trean hah . Men iallfall sen skulle Mina kusiner till farfar . Men jag åkte hem . Och kom nyss hem . Men nu ska ja sticka och svara på alla massa komentarer jag fått . älskar er !

Kommentarer
Postat av: antonia

tack anna :P

2009-06-14 @ 19:56:43
URL: http://aantoonia.blogg.sea
Postat av: anna

Söt kusin!

2009-06-14 @ 20:35:44
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0