cyckel flum :D


Jimmy Kevin Jag

Tjaaa fan idag blev de planen hihi  , fast vi hade sjuukt kul vi spela typ ingetning eller iaf inte jag jimmy och kevin , vi cyckla runt på  min cyckel alla ;) hahahaha det gick vällsisådära .. Men bra jobbat jimmy som körde då ;) Sen drog jag med isak salle lilla oliver och kevin . Mot isak salle sjussa mig hela tiden (a) vi körde bara runt runt . Sen skulle dom till isak .. och då fick jag cyckla hem mötte klara påvägen gick o tog säls med henne sen utanför julia så ropar cissi från ballkongen och jag står och snackar med dom typ det som hänt ;)
Nu diskuterar jag och adriaan kärlek hahaha , :D men nu skrev han så Pussssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0