Var sjuuk imorse så blev ingen skola.



onsdags !

Tjaaaaaaaaaa . Imorse orka jag verkligen inte gå upp mådde illa .. eller överdrev lite kanske . Men fick stanna hemma iaf . Men det ångrar jag som fan nu ! Det är fredag och det betyder att ja inte kommer få vara med kompisar . Jaja jag överlever väll . Chill hemma är nice ibland faktiskt ! I helgen ska jag träffa kompisar . Ett måste ! Vill åka till stan och köpa kläder men jag har ett problem har bara 200 haha :D Men jag och mina kompisar hittar alltid på något nytt . Det är helt sjukt jag saknar alla . Fast det var igår jag träffa dom sist . Snacka om att jag är beroende av att ha dom i min närhet <3  Tur att det inte blev så bra väder idag (a) För då hade jag fått ångest för att jag stanna hemma . jaja ska plugga lite nu faktiskt ligger efter i skolan . Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0