.



<3

Idag blev det fotbolls planen gick med salle för alla gick i förväg vi gick och snacka om allt eller inte . Då frågar jag vad han ska göra då säger han ingen idee att jag går hem . Jag bara vill du hänga med till planen där emelie och jennifer är han bara visst . Sen drog vi dit . Sen smsar jag adriaan så han inte ska bli själv dära med oss . Så adriaan kommer också <3 Sen så ser vi att Filmon och Andre är dära också . Men dom gick efter en stund :D Så vi flumma runt dära och spela och ja ägde faktiskt ut killarna några gånger och tog bollen hela tiden höhö . Jaja nu ska ja plugga lite matte har matte prov imorgon :) går sisådära om man säger så får 50 spän om jag får Vg men vet inte ens om ja får ett G så . Hehehe , PUSSSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0