Trött tröttare trötast anna..




Orkar inte ladda upp mera bilder . Vi hade kul iaf fast vi ångrar att vi inte åka mera .Men eftersom våran lilla baby Eric saade skulle uppträda sommarkrysset så var vi tvungna hålla våra platser , Och vi fick vänta två timmar innan vi fick vårat åkband och så.. Jag kom hem kvart i 12 på kvällen alltså och då låg jag smsa och sen somna jag , skönt ! Det var as bra väder också :) Det gillar vi sen på kvällen såg vi sommarkrysset.. Undra hur många genrep dom körde och undra hur många vi såg? hahahaha .. jaja vi åkte efter sommarkrysset som fan .. Amandas pappa blev lite suuuuur eftersom han stog utanför halv och vi kom typ hel ;) . Jaja nu ska ja ta en dusch idag ska jag träna lovely de var evighetersen sist <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0