mitt år 2008



Juni 2008 - Jag tog bort alla gammla innlägg i bloggen sen december tvåtusensju det ångrar ja nu men finns inget att göra åt . Jag komm hem till kalla sverge efter en lång resa till australien och hong kong , nog det roligaste ja  gjort i mitt liv tror jag , ja saknar det grymt mycket , ja var oxå på kollo och träffa massa nya vänner som ja alldrig vill förlora !

 



Juli -  jag gjorde mig min första desgin denna var med massa fina hallon på och den såg jätte mumsig ut , hahah ja började ta bloggen på allvar o bloggade några gånger om dagen och la inn massa fina bilder 
 
mina läsare börja öka och ja började få lite kommentarer .

                                       


Agusti : Ja var på thevoice konserten hade roligt levde sista dagarna på på lovet , i augusti började ja lägga inn mycket outfits , som var väldigt uppskattande ! mina läsare ökade ännu mera och ja vart en riktig bloggare ;P ja satte upp dom hära målen för terminen i sjuan vet inte om ja lyckades så himla bra .

  •  Komma i tid till lektionen - typ 10 minuters från varo på hela terminen (;
  • alltid ha penna & sudd  - Detta suger ja med och får alltid låna av läraren
  • ha noga koll på läxorna - aa det tycker jag
  • göra läxorna i tid - Lämna faktisk inn alla matte läxor i tid förutom en på hela terminen :)
  • alltid ha skåpnyckeln med mig -  DETTA SUUGER JA PÅ !


  •  



    September -  jag träffade min nya fotbolls idol johannes hopf som ska börja i hammarby på hammarbydagen som kommer vara en oförglömlig dag förevigt :) ja fyllde tonåring denna månnad oxå . ja fick en ny mobil som typ är helt trasig



    oktober - Ja tog nog årets finaste bild ja tycker den är så himla finn är helt förälskad i den  , pappa hade sin femtio års fest och ja hade jätte roligt på den :) ! ja var typ servitör aja det var iaf skit roligt . denna månad åkte ja oxå min första kryssning till lettland med min kära familj ! det var jätte trevligt .



    november - Ja tonade mitt hår inte direkt första gången men ja gjorde det iaf .  det hända inget specielt denna månad 
    förutom att ja typ vart helt såld i låten watever you like med T.I Ja var på monster jaam med bästevän oxå vi skrek o hade typ roligaste ! ett minne för livet amanda <3 Ja målade min ena vägg svart i mitt rum det var så grymt snyggt säger ja bara ;) 



    december - Jag firade min sista julafton tillsammans med mina kusiner det är verkligen synd för det har varit en tratiotion sen ja var en liten bebis , ja fick massa fina julklappar ja handlade mina favvis skor som ja haft i 1 1/2 år men inte köpt :)


    aja det var mitt år tvåtusenåtta .  nästa gång vi ses blir 2009 jippi ? omg nu kom ja på att ja inte kommit på några nyårs löften än haha , måste göras omedelbart :)




     

    Kommentarer
    Postat av: Pappsen

    Gott nytt år Anna, har varit ett roligt år.

    Vi får hoppas att nästa blir minst lika bra.



    Kör hört med bloggen.



    /Pappa

    2008-12-31 @ 23:39:41
    Postat av: hedvig

    kul med e sammanfattning av året ;)<3 flummig bild me amanda haha

    2009-01-01 @ 14:53:44
    URL: http://heedviigs.blogg.se/
    Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

    SVAR: gott nytt år :D hoppas du fick en riktigt bra start på det nya året :D<3

    2009-01-01 @ 17:12:33
    URL: http://haaiidi.blogg.se/
    Postat av: Denise

    Sv: Tack så mkt!



    Gillar din också!!



    Följ gäärna min blogg med blogglovin!:)

    Kram

    2009-01-01 @ 17:22:47
    URL: http://fotobydenise.blogg.se/
    Postat av: Vera

    Härliga bilder =)!

    Nått bra nyårslöft inför 2009 då =)?

    2009-01-01 @ 18:34:53
    URL: http://bergstrooms.blogg.se/
    Postat av: maie

    hur har ditt nyår varit ? <3 pöss

    2009-01-01 @ 22:15:55
    URL: http://sene.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0