fy vad tråkig ja börjar bli .

hejhej ja har märkt en sak att ja inte skriver i min blogg nästan alls förlåt alla fina läsare för ni är ju ganska många ändå ! Ja ber jätte mycket om ursäkt hoppas ni gotar mitt förlåtande . hehehe ! Just nu har jag varit med brorsan min som var jätte snäll o hjälpde mig o sammla inn pengar till klassresan vi säljer julkort vi fick en bunt med tolv i och ja har redan sålt åtta i bara mitt trapphus ! Det är ju jätte mycket ! så ja ringde mimmi o fråga om det fanns mera att hämta men hon visste inte men ska ringa hennes mamma imorn , hahaha ni är ju jätte intresserade om vad ja babblar om eller hur ? xD Hahaha not :) hihihi har typ inga fina bilder hade tänkt o gå ut o fota lite imorn pussar :) !

Kommentarer
Postat av: olivia

ja skriv mer. :)

2008-11-06 @ 12:28:18
URL: http://oljivia.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

hehe tack så mkt :D !

2008-11-06 @ 19:43:13
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0