jajaja .

hihi alla börjar klaga på min dåliga upptatering hehehe suger ja vet xD hahaha
men ändå har ja inprinsimt kanska många läsare.  hihihi men asso min blogg börjar bli värsta bild bloggen kanske ska bättra på den med lite text aja nu börjar ja skriva . idag har ja inte gjort så mkt vaknade klockan tolv o har suttit vid datan sen dess typ idag blire plugg plugg plugg , har prov på tisdag i No det är så mkt att kunna så idag blir dt väll ännu sämre upptetering än vad dt redan är nejnej ja lovar att bättra mej kanske ska ta en blogg pause ?
eller kommer ni sakna mej då?
hahhaa eller nää blir ingen blogg pause eller ja vet inte funderar faktiskt på dt .
men sånnafall blire bara någon vecka eller något , vad tycker ni behöver ja en blogg pause ? efter alla mina inlägg , hahaha ne alla mina få inlägg tror ja faktiskt har skrivt pytte lite på senaste tiden till o med mindre än typ dom som skirver skit sällan  OKEJ DÅ  . nu har ja bestämt mig dt blir ingen blogg pause hihi detta blev en väldigt lång text men whad ever har typ inge att skriva om hahaha , jo att ja mår jätte dåligt känner mej skit sjuk o att dt blir en hel hemma dag o att vädret är trist , nej slut med deppandet .

p&k


Kommentarer
Postat av: amanda

mm. insprintimt? vad är det!?

2008-10-05 @ 15:38:41
URL: http://isyice.blogg.se/
Postat av: amanda

kej, hur lärde du dej ett så kompilicerat ord?

2008-10-05 @ 16:24:02
URL: http://isyice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0