påvägen hem fotade jag roliga bilder !


kom min fot i en löv hög viktigt viktigt
sånt tycker jag är lite roligt att fota barn som leker i lövhögar o massa
fina grejer som träd o blommer kompisar när dom gör lite crazy saker som hoppar på bord
Hahahaha , det är det mina data är fyld med för bilder !  , på sommaren så fotar jag vattnet !
om man sammantfattar det hela
JAG ÄLSKAR ATT FOTA !

annars gick jag hem efter skolan gjorde absolutingenting har lyckas skaffa fram T.I låte som alla lyssnar på watever you like till mobilen :) superduper glad , hahaha o det kommer nog min bästis amanda också bli för hon är värkligen super käär i denn låten hon älskar den :)
hahahaa
aja efter som ja inte kan lägga upp youtube film på min blogg för det är något knäppt med det så kan ja inte lägga ut den sorry ! men hära har ni en länk till den
o ni om ni inte har hört den måste måste måste ni höra den !
det är uuuuuber bra !

http://www.youtube.com/watch?v=nQJACVmankY

aja nu ska ja lyssna på den låten hihi , i love then :)



föresten glömde jag att säga att min gammla farsta fyller femtio idag så grattis grattis :)
du läser ju min blogg så nu ser du det grattis grattis !

Kommentarer
Postat av: Amanda

Amanda <3 T.I. - Whatever you like

2008-10-22 @ 18:45:05
URL: http://amandiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0