är jag från chicago !

Det gick sådär att komma till Louise. Annas mobil är på rehab och så missade jag tuben vi skulle träffas på sen gick vi om varandra totalt. Till slut kom vi iallafall dit. Vi va med Louise och hennes kompis Elin, hemma hos elin. Vi gick ut med hennes stoora hund i en timme. Sen skjutsade hennes mamma oss till bussen och jag och Anna va lite galna på vägen hem. Va hemma hos anna en liten stund efter det men bara typ en halvtimme. Haha det va roligt även om jag och Anna va en aning irriterade på varandra efter att vi hade gått om varandra. Haha juste på tuben hem sen va det en kille som bah -ni är från chicago va? ehh näää

Kopierad från Amanda pallade inte skriva själv hahaha !  Åhh amanda du snodde min rubrik jag kom faktiskt på den xD

Är inte på blogghumör bloggar imorn xD puss . BTW 1-1 hammarby- djurgården nu .


Kommentarer
Postat av: amanda

haha vadå du snodde min text xD

2009-04-20 @ 21:50:03
URL: http://stugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0