inlägg bomb .





Har värkligen jätte tråkigt , pallar inte åka skridskor så det får bli sen även fast det är mörkt då .. om ni undrar varför ja inte godkänt era kommentarer så är det för att amanda komm på att ja är osmart som svarar på kommentarerna när ja godkänt dom , o nu har hon kommit på att det är smartare att svara på dom så man vet vilka man svarat på o när man svarat på dom godkänner man dom  , men ja har verkligen jätte tråkigt sitter hära med brorsan o bara har ap tråkigt , hahah väldigt negativt inlägg men idag har ja skrivt det ja ska skriva per dag tre inlägg , hahaha o klockan är bara två .. hmm känns att det kommer bli en inlägg bomb idag , hahaha :) har ju varit ute o fotat påminner ´ännu en gång om att bilderna från idag o igår kommer imorn . Nu ska ja svara på kommentarer så heejdå

 

Kommentarer
Postat av: Johanna <3

vill du med tjäna pengar på din blogg ?

jag får runt 2000 kronor varje månad och har

inte alls många läsare. kolla mitt senaste inlägg

om hur du tjänar pengar genom bloggen.

alla borde få tjäna pengar inte bara STORA bloggar.



många undrar om det kostar. SJÄLVKLART INTE.

jag skickar inte detta för att tjäna pengar.

utanför att tipsa er alla bloggare.



hoppas du haft en bra helg i alla fall <3

2009-01-18 @ 15:10:18
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: Ida

tack så jättemycket, jag blir så himla glad :) trevlig kväll på dig!

2009-01-18 @ 16:38:53
URL: http://Http://hittaida.blogg.se
Postat av: amanda

haha jag vet jag är så smart :)

2009-01-18 @ 19:00:04
URL: http://stugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0