Glad midsommar .

idag ställde jag klockan på nio för jag skulle upp och ducha . Och sen gjorde jag med balsam och allt så jag blir fräsh . Sen städade jag lite granna . Och sen 11 drog jag och becca ner till midsommar stången men jennifer hade inte kommit så vi drog upp och fotade lite grannna och sen så gick vi ner vid halv tolv . Där nere minglade vi lite och sånt trevlans . Pratade mebn n    bhbvd massa folk och sånt .Sen drog vi upp vid 12 för vi skulle baka tårta . Fast det var så stökigt på våran veranda så vi städade typ en halv timme innan vi började med våran jordgubbstårta . Vad hände sen ? Jag drog ner till midsommar stången men det var typ ingen dära (?) Sen kom farfar hit och ikväll blire musik och sånt xD . Men nu ska ja göra farfar sälskap . Klockan tre kommer alla grannar och sånt . Men ni får ha det så bra så hörs vi imorn eller senare . Pussss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg header!

ha en bra midsommar! :)

kram,

2009-06-19 @ 15:45:09
URL: http://nittondemars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0