Im back . INTERNETT !



© Mig

Hejsan kan ju börja med att säga att jag är back to bussines . Eller pappa satt från fem till halv 10 igår med mitt internett för jag hade avinstallerat och tappat bort skivan . thihi pallar inte förklara hur vi löste . Annars då imåndags drog vi till erikstalsbadet slutade 11:40 och badade till 17:00 . Dock brände jag mig för vi solade också . (aa)  Har faktiskt fått lite färg . Bäst att passa på när det är bra väder för resten av veckan och igår ska ju vara rengnigt . lixom hallo :D man vill ju inte se ut som en blekfiis men det gör jag fortfarande mitt gool är se ut som olivia  . Hah ! Men nu ska ja fixa mig till skolan eller jag ska inte äta frukost eftersom vi ska fika första lektionen och då tar jag med mig en baugette med gurka och tomat i . Mums ! Men jag måste fixa den och sen måste jag också klä på mig . Bara så ni vet så lever jag ^^ Och jag kommer blogga precis som förut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0