Kär i en låt.


McFLY - That girl
sorry för inte orginal video hittar inte den på youtube .. iriterande !! Seriöst för två år sen låg jag och becca och lyssnade på musik och då spelade hon denna låt för mig asso seriöst jag blev helt såld . Den är så grymt bra haha ^^ Sen var jag typ 1 med den i något år . Och på musiiken i sexan skulle man ta med sig en låt som man tyckte var bra och så ahh och då spelade jag upp den alla bah : öhh skit dålig hah . Men jag tycker den är super bra !! Och nu tänkte jag jag söker på den på youtube igen nu typ ett år sen jag hörde den . Och nu har jag fassnat igen ... Icke bra hah ! Men lyssnaa och njut , Nu tog den slut måste sätta på play igen . Så pussssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Svar: Eller hur? Tack :)

2009-06-10 @ 22:01:05
URL: http://mathildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0