morsning korsning .


Morgon musik med Sean kingston - Fire burning .

Halluu . Jag kan ju börja med att säga min sommar är typ planerad . Den 25/6 trar jag mig upp till fjällen , För bröllop och vara med mammas killes släkt och sen kommer jag hem 5:e  6 eller 7 åker jag till gottand för en vecka med familjen sen den 14 så kommer kollo gänget jag ska vara med på gottland . Myysigt så ska jag vara på gotland tills den nånting 20 onde .. Hahh ! Men nu vet ni min sommar . Dock kommer jag inte blogga något under denna tid för ingen tillgång till data tror jag eller kanske pappa tar med sin första veckan på gotland (( HoPPas)) Fast jag tänker ju vara ute mycket så det blir bara om det rengnar . Ni får ha det så bra så hörs vi pussssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0