Ainstine(?)



Hejsan , haft en bra dag idag ?
Från att ja fick på mitt omdömme att ja höll på för mycket med mobilen på tyskan så har jag faktiskt börjat lämna inn den till läraren . Känner mig jätte stolt över dt faktiskt . Annars efter tyskan så hade vi dubbelpass so men det var typ helt konstigt så dom blandade a och b klasserna så var man fyra i massa grupper aja jag hamnade iaf med freja . Hahaha det var jag Freja , Mattias och Ville ( min kusin ) Hahaha roligt fick jag hamna med min kusin för en gång skull hahaha . Men iaf så här beskrev vi oss Tre iq befriade barn och endligt freja var matias ainstine stavning (?) Hahahahaha vi hade jätte roligt åt det , Annars så var jag med amanda hela dagen hahha lill amanda och jag . erika ... ´hahahahahaha amanda och jag har varit väldigt flummiga idag ^^ x) Aja nu har jag blivit beroende av en låt x) Laddar upp den snart . Puss på er .

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, vi är flummiga vi :)

2009-03-25 @ 21:55:27
URL: http://amandiss.blogg.se/
Postat av: Amanda

Einstein* :D (haha jag va tvungen att slå upp på google xD)

2009-03-26 @ 17:33:44
URL: http://stugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0