Amanda gästbloggar!


Anna

Anna och jag med väskan hon köpte.

Jag och anna gör ansiktsmask, den bruna är Anna.


Hejhej, ska gästblogga lite nu. Anna är hemma hos Becca nu. Idag har vi varit i Farsta, jag köpte inget men Anna köpte en väska (som inne på åhlens kallas plånbok?!) och troser. Hehe ett av troserna va jätte fina med smajlisar på, gölliga ;P Sen åkte vi hem och fikade och Anna hade värsta reglerna för hennes brorsa och hennes två låssas brorser. Dom fick ingen fika om dom inte var lugna och så fick dom bara ta så mycket. Johan blev så sur så han ringde deras mamma sju gånger! :S
Efter gjorde vi ansiktsmask, man känner sig väldigt fräsch efter. Och nu har Anna åkt hem till becca och jag är hemma. Ikväll ska jag nog kolla på melodifestivalen om jag pallar . De är verkligen kasst! Och så Bert!! Hahaha asso man garvar så j'ävla mycket!

Kommentarer
Postat av: Lexie

härligt med ansiktsmask :)

2009-03-07 @ 22:23:58
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

¨tack så mycket sötnos! :)



kramis

2009-03-07 @ 22:26:21
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0