Milkshake .


Bilden är tagen av mig och får inte kopieras .

Inte för att bilden har något med inlägget och göra men ikväll har jag ätit mig en god smothie komm hem från amanda vid sju åt lite mat   . Hos amanda tog vi massa kort eller ah vi gick ut och tog lite modell bilder hihi är jätte nöjd med en inte för att det är så mycket till modell bild men den är så grymt fint . Hoppde på ett tak eller ahh ni får se . Kika inn hära imorn igen för att se alla fina bilder . Eftersom amanda alldrig loggar inn på msn så kan jag alldrig få bilderna . åhh hihi jobbigt ! Puss på er nu ska jag lägga mig ska försöka somna tidigt idag och inte som igår !

Kommentarer
Postat av: Amanda

vem skulle vilja kopiera?? hhahahaha driiiver med dig <333333333 Men ta från min blog hahahah din miiiin på bilden asso!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-09 @ 21:25:31
URL: http://stugans.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: tack:D idn blogg är ju också fin!

alltid gott med smoothie.

2009-03-09 @ 22:31:26
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ville

dålig uppdradering staving?

2009-03-10 @ 14:39:37
Postat av: Anonym



30 år

2009-03-12 @ 21:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0