Träningsvärk

Hejsan . Igår var vi ju och åkte skidor i flottsbro . Och imorse vaknade jag upp med världens träningsvärk !
Tusan Haha . Pappa säger att det är bra för det menas med att ja kämpade lite i backarna eller något sånt . Medans för mig tycker jag det bara är jobbigt . Denna morgon satte jag klockan på tio för att det inte skulle bli så svårt att vakna imorn när skolan börjar . Snork hahaha ! :O Men det är väll bra får ju lära mig saker  . Iallfall så snoozade jag trodde jag  men jag hade tydligen stängt av allarmet så jag vaknade halv tolv igen haha. På onsdag har jag matteprov och så klart har ja böckerna i skolan tror jag så jag kan inte öva ikväll men får väll öva måndag och tisdag .  För någon timme sen så var jag ute med min pappa och brorsan och fotadelite . Bilder kommer senare :) Snart ska vi åka hem från landet . Men först ska jag ut och fota lite hehe . Men hörs när jag är home sweat home haha !!!



Bilden är tagen för typ två årsen :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Tack så mycket =). Vad gör du idag då? kram

2009-03-01 @ 15:52:36
URL: http://girlinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0