Barndomsvän

Hejsan , Varför jag inte skrev mera igår var för att först så åkte vi hem från landet och för att fixa lite stuff sen åkte vi vidare till några kompisar till familjen där vi åt och hade det trevligt . Vi spelade fotboll och tittade på film , jätte lite men ändå . Kom hem vid tolv tiden och då var jag så trött så jag somnade . Hah ! Kul att träffa Joel iallfall var ett halvårsen sist . Sju månander om man ska vara exakt hah , Dock var inte Love hemma . Men så blire ju ibland . Haha maten var iallfall super god och efterätten lika så.

Idag vet jag faktikst inte vad jag ska göra blir väll att vara ensam hära på landet hela dagen . men det är ju bra då skriver jag kanske mycket ibloggen . Eller jo juste vi kanske skulle grilla ikväll med lite folk . Myssssssss :D

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: tack! :D

2009-05-24 @ 12:28:58
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/
Postat av: Sofie Linnéa

Sv: Tack så jättemycket :)!

2009-05-24 @ 13:48:58
URL: http://sofieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0