nattcyklingen avklarad


bilden är tagen från olivia's blogg

kom precis hem . Nattcycklade till ungefär 7 sen kom pappa och hämtade mig och sen bar det av till tandläkaren för att prata om min tandställning jag ska få efter sommaren ... långt jag vet :P Men whatta heck . Annars då vi åt frukost på gärdet vid fem tiden haha . Känns som klockan är typ 4 på eftermiddagen men bara nio hahaha . Det var super kul till en början men sen blev det lite jobbigt för lilla otränade mig . haha måste faktiskt ta och komma i form men det får bli sen . En annan rolig sak eftertandläkaren så drack jag upp min cola haha asso super kul tänker ni men ni kankse inte fattar tandläkaren pratade om att man inte skulle dricka det blananat . Och ändå direkt när jag kommer till bilen säger jag . Pappa kan jag få min coka cola :D XD  Men ni får ha det så bra ni kan räkna med en bildbomb på amanda haha för hon vill ha lite bilder jag fotat på henne så det kan ni räkna med . annars bara skrolla bort :D hahaha  , puss på er älsklingar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0