svar på tal

största kärlek? Har nog alldrig haft någon sån

bästa minne? Många bra minnen men ett bästa minne är discot på kollot när vi gick spökrundan och jag och louise hööll på skita på oss vi var så jävla skrajja

bästa barndomsminne? bästa och bästa ett roligt minne har jag med mojjs . När vi var typ vad kan vi vart fyra ? och hon drog av mig hela håret för vi bråkade hahahahaha , och den hårtussen låg på min gård i flera dagar efter minnen det . haha love u moa .

bästa sommarminne? Kollo 08 .

vem är du tajtast med? Amanda H .

är du kär? Nää

oskuld? Japp

struloskuld? Jupp thihi .

vem är din bästavän?  Amanda H deffenetift älskar dig .

är du bra vän med alexandra & mimmi? :') Bra och bra hah vi har ju våran relation är ju lite anorlunda .

hur mår du? Jag mår finfint hihi sötnos

vad tkr du om mig? X'D . Du är jätte snäll vi har ju skänt varandra hur länge som hellst typ . du är så underbar som person thihi . så glad och så har du världens sötaste hundar oxå .

om du fick välja bland amanda (snäll) och amanda (söt) vem skulle du ta? ;$  Går inte att välja gillar dom på olika sätt

vilka tre saker skulle du ta med te en öde ö, inga personer, inga saker så du kan ta med dig där ifrån! du kommer aldrig hem hihi . Bikini. Amanda . Foodforever

hur länge har du haft din blogg? :) Haft den ett och ett halv år tror jag december 2007 ?

hur många besökare har du varje dag ungefär? (a) olika det börjar sjunka nu tyvär men förut typ 100 nu typ 50 hihi

vilka bloggar läser du? :P Din såklart . kompisars . Kenzas . Dessies . paulina . Kissies(tvångstankar) . Lienes .  mfl.

varför började du blogga? Vet inte det var i början av 2007 så det var ju ett tag sen så jag minns inte riktigt .

har du planerat att sluta blogga? Nää alldrig tror alldrig jag haft pause .

men jag kommer ju aaaldrig på några frågor till dig hära! men jag kan fråga en amanda special hahaha!
Vad skulle du valt,bada i koögon, sniglar eller fågelblod?  Hällst ingenting men om jag måste välja . Fågelblod

när fyller du år ? 4 September . majjski :D


Hur många är ni i din familj? Vi är tre hos mamma tre hos pappa men lossas syskon och så så blir vi 8 hos mamma och 5 hos pappa men dom bor inte till tsm. om man räknar med kisse katter har mammas pojkvän en hund och vi har två katter .

hur många syskon har du?  ett rikitigt men sen har jag 5 lossas . hihi

favorit program ? Andra avenyn .

favorit dag ?  Fredag och lördag såklart .

vilken klass av alla i eran sjua är bäst ? (utom din) 7a . D och C är töntar hihi

hur är det med annie (<3) i eran skola nu ? ;D  fråga henne själv . thihi

puss eller kram?  kramar .

strula eller mysa? mysa struloskuld ...

vänner eler familj? Familj

vänner eller killar? Vänner

är du populär? (a) Nej men jag har ju vänner lixom ..

vem har mest status i er skola? :P Hmm vet faktiskt inte .

vad skulle du göra om jag börja i er skola? (INGA PLANER PÅ DET ALLS!)  Självklart ta emot dig som en vän som alltid .

vem är snyggaste killen du vet? (ingen kändis & ingen i din släkt) Någon kille på tuben thihi

har du skolkat någon gång? höhö . Nää faktiskt inte .

Vad skulle du helst äta? (inget kokat/ stekt, haha du fattar) 
Spindelben?
Sniglar?
Koögon?
Orm?
Spindelkropp?
Du måste välja något! typ spindelben det är ju det minsta av dom dära.


Vilken skola går du i? Privat .

Håller du på med någon sport? nä fast när jag var liten höll jag på med fotboll i sex år tror jag och simning i fem . Jag går inte på någon sport men jag simmar själv en gång i veckan och jag och amanda ska börja med något .
lite frågor:)


vilken klass går du i? :) 7 BÄST!

vem har du känt längst? (av vänner) Moa lukas i think

vem av dom har du kontakt med mest nu då? (av dom som du känt längst)  Moa .

hur länge har vi känt varandra nu? :) <3 Tappat räkningen sweat .

Hoppas ni är nöjda med erat svar .


Kommentarer
Postat av: Emma

sv, visst :) men skriv hjärna att det är min bild, höhö

2009-05-13 @ 20:38:58
URL: http://emmajjs.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är en tönt!

2009-05-16 @ 11:54:04
Postat av: anna

LÄS INTE MIN BLOGG OM JAG ÄR EN " TÖNT " DÅ , STICK HÄRIFRÅN !

2009-05-16 @ 12:00:13
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

joo för du är så rolig när du är töntig

2009-05-22 @ 12:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0