valborg

Tja alla underbara . Sen jag skrev sist har jag varit på landet . har inte haft tillgång till data sen dess därför har jag inte skrivit förutom det inlägget jag skrev för en liten stund sen men de var ju inte så mycket till inlägg bara massa tråkiga bilder på när jag gör min puss min haha xD men iallfall kom hem för typ 45 minuter sen från landet . Igår när jag kom till landet la jag och alice oss på studsmattan och lyssnade musik . finns det något mysigare , Ligga i kvällssolen och lyssna på musik .  Sen gick jag och pappa ner till majbrasan . Som var jätte liten haha ! men sen så spelade vi fotboll med alla typ som var dära nere . Och sen gick vi hem . eller ne vi fick sjuss . haha noga hur man gör  vettu ;P <3 Idag har jag väll bara klippt gräset haha . Med en sån dära ni vet man sitter på . Man måste typ väga något specielt för annars startar den inte och jag vägde inte det och jag vart så sur för jag ville verkligen åka runt med den dära . ( Jätte kul ! )  Så det slutade med att jag fick styra och jag fick sitta knät på pappa haha . Men iallfall vi hörs när vi hörs puuuuuss !


Kommentarer
Postat av: lisa trinh

vart är "landet" nånstans då? ;)

2009-05-01 @ 19:23:23
URL: http://missfreak.webblogg.se/
Postat av: Katya

Jag fotar med en Canon Powershots s31s [system] & en Nikon Coolpix s200 [digital]. ;)



Själv då? fin hedder<3

2009-05-01 @ 19:33:04
URL: http://katyas.blogg.se/
Postat av: Amanda

hah okej här är vi nogranna :P

2009-05-01 @ 20:20:29
URL: http://stugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0